We ship orders as usual

Moja košarica

0 item(s) - 0,00 €
You have no items in your shopping cart.

0

Moja košarica

0 item(s) - 0,00 €
You have no items in your shopping cart.

0

Reklamacija I garancija

REKLAMACIJA I GARANCIJA

 

Ako ste zainteresirani za cijeli tekst na češkom jeziku, otvorite ovaj link: https://www.gizmania.cz/complaints

 

Ukratko:

Unutar EU, potrošač ima pravo reklamirati bilo koji proizvod u roku od 24 mjeseca od dana kupnje robe.

Pravo građanina na podnošenje reklamacije nije, međutim, isto što i garancija proizvođača.

Rok od 24 mjeseca ne smije se brkati s vijekom trajanja robe, tj. vremenom tijekom kojeg uz pravilno korištenje i pravilnu njegu, uključujući održavanje, roba može izdržati s obzirom na svoja svojstva, namjenu i razliku u intenzitetu korištenja. 

Vijek trajanja proizvoda namijenjenih za ekstremne sportove ovisi o sklonosti habanju u uvjetima uobičajenog korištenja.

Rukovanje proizvodima ima ogroman utjecaj na njihov vijek trajanja. O tome kako rukovati proizvodima i produžiti njihov vijek trajanja, možete pročitati u odjeljku Scootpedia (tekst samo na engleskom jeziku). 

Ako se radi o opravdanoj reklamaciji (npr. slomljen upravljač) i podnesena je u roku od 6 mjeseci od kupnje robe, kupcu će se ponuditi novi proizvod ili povrat novca.

Ako kupac podnese reklamaciju nakon 6 mjeseci i inzistira na tome da je proizvod pravilno korišten te da se radi o tvorničkoj grešci koja je postojala već u vrijeme kupnje novog proizvoda, kupac mora tu tvrdnju potkrijepiti mišljenjem treće osobe, tj. sudskog vještaka.

Kako postupiti prilikom reklamacije proizvoda:

1)    Reklamirani proizvod fotografirajte sa svih strana.

2)    Iz fotografija mora biti jasno koji je proizvod / brand u pitanju. Ako želite npr. reklamirati dasku, nije dovoljno fotografirati samo oštećeno mjesto, nego cijelu dasku, uključujući detalj oštećenog mjesta

3)    Reklamaciji je nužno priložiti dokaz o kupnji robe, tj. račun, dokaz o plaćanju i sl.

4)    Sve ove podatke pošaljite na e-mail info@gizmania.cz.

5)    U komunikaciji putem e-maila možete, naravno, koristiti svoj materinji jezik.